mandag den 21. september 2009

Design Udfordringen


Efter en dejlig weekend, der bød både på fødselsdag og golf, er den barske hverdag kommet igen.

Jeg vil lige prøve at udfordre mig selv med lidt billeder, og har derfor været ved at fotografere min midter-blok til Design Udfordringen.
Jeg er allerede begyndt på udfordring nr. 2 med en ramme omkring, dog tror jeg at der skal ændres lidt på min oprindelige tanke, men ikke for meget, for denne gang skal jeg være færdig til når vi skal mødes igen.

2 kommentarer:

  1. Den er da blevet rigtig flot din midte.
    SES

    SvarSlet
  2. Ser godt ud Kari. Jeg har faktisk ikke haft min fremme endnu, men det kan jo ikke vare længe inden det skal være! Velkommen i blogland - det er det dejligt (og tidskrævende) sted at være. Vi ses

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari