tirsdag den 22. juni 2010

Broderusk kursus

I lørdags oprandt så endelig dagen, hvor jeg skulle på broderusk kursus hos Helene Juul og Wenche. Jeg havde bare glædet mig rigtigt længe til at lære at brodere "på den rigtige måde". Og kurset levede fuldt ud op til mine forventninger.

Vi startede alle med at få udleveret en lille pose som bl.a. indeholdt mønstre og et helt personligt navneskilt, som Wenche havde tegnet til os.











Jeg gik i gang med at brodere liljekonvaller til en lille taske, men nåede ikke helt så langt.









Jeg startede forsigtigt ud med kun at købe en rulle brodergarn, for lige at se om det var noget for mig, men inden kurset var ovre havde jeg investeret i denne æske med 12 dejlige farver tråd samt ekstra mønstre.












3 kommentarer:

  1. Jeg kunne heller ikke dy mig. Jeg måtte eje både æsken med broderitråd og det ekstra mønsterhæfte Wenche havde lavet.

    SvarSlet
  2. Sådan kan det gå når man kaster sig ud i noget nyt og spændende. men god fornøjelse, det er hyggeligt at sidde i sofaen med.

    SvarSlet
  3. Hvor er det et sødt mønster med dit navn - glæder mig til at se det færdigt. Broderigarnet ser rigtig lækkert ud så jeg kan godt forstå at du måtte eje det. God fornøjelse med broderiet ;o)

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari