torsdag den 21. oktober 2010

Nyt kursus igen

I lørdags kom Karina forbi Helene for at lære os at sy Ditzy Doughnuts.
Det var et rigtigt godt kursus, og jeg synes vi nåede meget.

De 2 sidste kurser har været noget "langt" fra hvad jeg plejer at lave. På Maria's kursus skar vi i fri hånd og her på Karina's skulle vi også arbejde med "skæve" stykker. De blev dog skåret efter en lineal, så de var noget nemmere at sy sammen.

Det var en sjov teknik, hvor vi startede med en firkant. Hvor vi skar en strimmel af i højre side, så skulle vi dreje vores skæreplade og skære en strimmel mere af, dreje og skære, dreje og skære, indtil vi kom til midten. Hvilket der kom utrolig mange flotte "figurer" ud af.

4 kommentarer:

  1. Hej Kari

    De ditzy dougnuts er bare fine :)
    har selv været på kursus ved Karina i teknikken :) Det er der kommet et tæppe ud af ( som stadig ligger som en UFO :( - synes altid det er sjovest at lave toppen )
    kh

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud. Jeg er altså vild med dine farver! Ses. Knus

    SvarSlet
  3. Det er fint, hvad skal dine ende med at blive til? Det var sjovt at lave men jeg er nu ikke lige kommet videre med mine- endnu .

    Venlig hilsen
    Lone

    SvarSlet
  4. Ja, det ser rigtig fint ud Kari! Du har da rigtig udfordret dig selv på det sidste.

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari