mandag den 14. marts 2011

Design Udfordringen

Jeg var også i Skanderborg i den forgangne weekend for at samle mine blokke. Jeg måtte dog lige starte med nål og tråd, da den allersidste "frie" blok lige skulle være færdig.

Det var så min mening at den store runde blok skulle være i midten, og så skulle de andre blokke pusles ind i forhold til den. Jeg fik også lagt min blokke op, men under frokosten kunne jeg godt mærke på mig selv, at jeg ikke var tilfreds med resultatet. Jeg gik derfor tilbage og flyttede alle min blokke og startede forfra.

Jeg besluttede mig for at den lille og den store kurv med gult omkring skulle syes sammen med de 2 turkise stykker med blomsterne, og så skulle de andre blokke ligge uden omkring disse.

Jeg synes egentlig mit resultat var brugbart, men efter enkelte tilretninger fra Helenes side søndag formiddag, så blev jeg rigtig tilfreds med sammensætningen af mine blokke. Jeg har dog enkelte huller, men stadig mere stof, så frem med symaskinen.

3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud! Jeg får helt lyst til at finde mine blokke frem og lege med den!

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig flot ud, må hellere få syet mine færdig. Men der har været så meget.
    Tasken er fra bogen Fargerike lapper (pia´s bog)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig spændende ud - jeg er meget vild med den runde.

    Hilsen Grith

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari