torsdag den 13. oktober 2011

Super foredrag

I tirsdags var jeg til alletiders foredrag hos Århus Quilterne. Det var Ilse Iversen som fortalte om hendes og Inger Gilbert's rejse på tværs af USA.











Det var rigtigt spændende at høre Ilse fortælle om deres 5 ugers tur igennem 22 stater, og ikke mindst at se alle de billeder, som hun fremviste.

Jeg blev så inspireret af både fortælling, billeder og de tæpper, puder, løbere, tasker og mere som Ilse fremviste, at jeg var nød til at købe hendes bog. Og så blev det ikke mindre interessant af at Ilse skrev en lille personlig hilsen i den.

Med alt det de havde oplevet og alle de billeder, som de havde taget, så tror jeg sagtens der kunne blive til 10 bøger mere.

Rigtig godt arrangement.

1 kommentar:

  1. Den bog har jeg også , men jeg mangler stadig, at hører fordraget med hende.

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari