onsdag den 13. marts 2013

Min første Dear Jane blok

Yes, så er jeg i gang.
Jeg regner kun med at lave en Dear Jane Quilt i hele mit liv, så jeg har valgt at den skal være så naturtro som muligt, ud fra de stoffer, jeg har. Måske suppleret med et par stykker, hvis jeg mangler nogle enkelte farver.

Jeg har valgt en af de alle nemmeste, så jeg lige kunne øve mig lidt i at sy på amerikansk, inden jeg begyndte på de svære blokke. Så efter at have set en video på Youtube, læst lidt på nettet og kigget lidt på mine sy prøver fra et kursus, ja så blev den første blok færdig.

5 kommentarer:

  1. Den er så fin, godt at få startet

    SvarSlet
  2. Flot du er gået i gang, det er noget af et projekt.
    Den står stadig på min ønskeliste
    syhilsner fra Esther

    SvarSlet
  3. Det ser flot ud. Jeg er imponeret over at du vil sy den på amerikansk.

    SvarSlet
  4. Tillykke, så er du jo også "en stickler" nu!

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari