mandag den 18. august 2014

Ny taske

I sidste uge var jeg i sommerhus ved Fjerritslev i nord vest Jylland. Og når man sådan kører rundt i området, så kommer man forbi rigtig mange små butikker. Også denne gang.

Butikken hedder Tante Anna og ligger i et lille skov område, hvor man kører ind og parkerer. Selve butikken var et lille gammelt hus med strå på taget. Det er nok den yndigste butik, jeg nogensinde har været i. Der var så lavt til loftet at selv jeg skulle passe på, når jeg gik fra rum til rum. 

Butikken havde stort udvalg lige fra tøj, sko med sløjfer, pynteting, lyskæder, nisser, stearinlys, billeder og glaskunst. Så når man gik fra det ene rum til det næste blev man mødt af tændte lyskæder og fyrfadslys. Og der var mange rum, det ene mindre end det andet.

Jeg faldt pladask for denne hjemmestrikkede taske.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Ser den måske iaften ?

    SvarSlet
  2. Den glæder jeg mig også til at se.
    Hanne

    SvarSlet
  3. Fin taske du har fundet. Det er det dejlige ved ferie, man har tid til at daske rundt, hygge sig, kikke i butikker og shoppe lidt :-). Fortsat god ferie til dig (trods vejrudsigten).

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari