tirsdag den 31. august 2010

Træf i Skærbæk

Lørdag morgen tog jeg sammen med 2 veninder bussen til Skærbæk sammen med 50 andre fra Aros.

Det var første gang jeg var med til træf, og bestemt ikke sidste gang. Jeg synes det var rigtigt godt. Rigtig mange butikker med alt hvad hjertet kan begære, samt rigtig mange tæpper, ophæng m.m. udstillet rundt omkring, hvor der var plads.

På forhånd havde jeg bestemt mig for at købe disse 2 bøger. I Haven af Helene Juul og Wenche og Julebogen, som er lavet af 8 butikker i fællesskab.


På min første tur i hal 2 forelskede jeg mig i endnu en bog med stitchery samt dækkeservietten, som har facon som en fugl.


Lidt stof skulle jeg selvfølgelig også have med hjem. Det ser voldsomt ud, men de 2 bagerste er resteposer.

3 kommentarer:

  1. Uhm!! det ser godt ud, man lader sig jo altid friste.

    SvarSlet
  2. Fine bøger, stoffer m.m. du har købt, ja fristelser var der masser af ;o)

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari