mandag den 7. februar 2011

Ny Bom

Så er den nye BOM startet hos Helene Juul. Jeg har igen i år meldt mig til at mødes en gang om måneden for at sy i butikken i Hørning. Det er lidt sjovt i år, da vi næsten er det samme hold, som allerførste gang, jeg overhovedet deltog i noget hos Helene.

Det er en anderledes BOM i år, da den skal syes som en medaljon. Hvor vi starter med midten og syer ud efter. En anden sjov / god ide er, at midten af blokken (det blå) er det samme stof som kanterne skal være til sin tid, og den smalle brune kant udenom det blå, skal også bruges som lukkekant.

Jeg ville egentlig godt have haft den røde kant i første omgang, men jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg valgte den blå. Den er 10 gange flottere i virkeligheden end her på billedet.

1 kommentar:

  1. Den ser flot ud,jeg har fået skåret mine stoffer men mangler at sy dem.

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari