fredag den 2. september 2011

Træf i Odense

Jeg startede med at besøge Tombolaen, hvilket bestemt var et besøg værd.










Bagefter så jeg udstillingerne og gik derefter på shopping. Jeg havde læst Maria's indlæg inden jeg tog afsted, og havde bestemt mig for at købe en bestemt bog og nogle kasser eller æsker til småting. Det lykkedes mig desværre ikke at find nogle af delene, men tilgengæld købte jeg 2 mønstre på tasker samt stof til den ene. Jeg købte også et stitchery mønster, som bliver eftersendt.










På vejen hjem lagde jeg vejen forbi Klude Marie, hvor jeg bl.a. købte stof til den anden taske.









4 kommentarer:

  1. Du har da også haft et fornuftigt shoppe gen i week-enden. det ser rigitg godt ud

    SvarSlet
  2. Rigtig fornuftige indkøb kan jeg se :-)

    SvarSlet
  3. Lækre indkøb du har gjort. Og kun det allermest nødvendige ;)

    SvarSlet
  4. Dejlige ting du har fået købt med hjem.

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari