onsdag den 14. april 2010

Blød sy boks

Nu er det vel på tide at jeg giver mig til kende, og indrømmer at den turkise sy boks, syet efter kyndig vejledning af Maria i går aftens hos Århus Quilterne, er min.











Jeg manglede desværre 2 små stykker stof til at sætte indvendig på enderne, så dem har jeg lige fået syet på.











Det var egentlig min mening at boksen skulle være i samme stof, som den taske jeg begyndte på, da jeg var på kursus hos Pia, men jeg nåede iikke at lave forberedelserne. Så jeg må igang igen med en i de rigtige farver. Man kunne jo også lave flere størrelser ..........

7 kommentarer:

  1. Hej Kari
    De er rigtig fine de sybokse ... og jeg må sige, at du har en rigtig god smag mht. stof ;-)
    knus

    SvarSlet
  2. Hej .

    Den er blevet rigtig flot din syboks.
    Håber vi ses næste gang osse .

    Mange hilsner
    Lone

    SvarSlet
  3. Sådan! Og lav dig endelig en hel stak...

    SvarSlet
  4. Ja, det kan man da, så du må bare igang. Rigtig sød blev den.

    SvarSlet
  5. Rigtig sød syboks - sådan een vil jeg da også prøve at lave ;o)
    hilsen Jette

    SvarSlet
  6. Super sjov og nem boks at sy, dem må vi da lave flere af.

    SvarSlet
  7. De bløde sybokse er så søde, men hvor er mønsteret fra??
    hilsen
    Susanne

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari