søndag den 18. april 2010

Kursus i Amerikansk syning

Jeg har helt glemt at jeg var på kursus i Amerikansk syning. Vi prøvede både at bruge frysepapir og lave skabeloner. Jeg tror nu stadig jeg er mest til pap, men Amerikansk syning er jo også muligt med benene oppe i sofaen, så det kunne jo være. Det var et rigtigt godt kursus og sjovt at se at man også kan sy på andre måder. Vi prøve at lave blokke, buede former og en stjerne. Efter som det var mit første forsøg med en stjerne på denne måde, så er jeg faktisk selv ret godt tilfreds med det endelige resultat.











Jeg har en drøm om at sy en "rigtig" Dear Jane, og her må det være helt oplagt at sy med frysepapir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari